sunnuntaina, lokakuuta 30, 2005

Uusi

Aloitin sitteen taas uuden blogin kirjoittamisen, koska kaksi ensimmäistä olivat niin kakkoja. Mutta tämä vaikuttaa hyvältä.Ja minulla on uusi kamerakin ja kuvia postittelen tänne.Paljon on opittavaa, voi hirmu miten paljon olenkin oppinut uusia asioita viime aikoina!

Tänään on ollut tosi lepposa, herkullinen sunnuntai. Olen hymyillyt paljon, hyöriessäni mukavassa paikassa ja saaden vatsani täytteeksi suomalaista kotiruokaa. Polokasin aika vauhdilla takaisin Isokoolle ja meinasin ajaa muutaman ihmisen päälle, koska tummiin pukeutuvia ihmisiä on hyvin hankala havaita ilman minkäänlaista valokaapelia.Heijastimet!

Ostin mustaa ja punaista villalankaa ja niistä syntyy minulle uudet lapaset, koska entisistä hukkui toinen pari automatkalla Tampereelta Ouluun. Lapaset syntyvät osaavissa käsissä ja lämmittävät sitten minun kätösiä. Minä kaipaisin myös räpikkäitä, joita voisin käyttää tähän tietokoneiluun. Isokoon tietokonepisteessä tuulee ja vinkkaa ja sormet on koko ajan kohmeessa. Onneksi yksi ikkuna saatiin edes hieman kiinnemmäksi, mutta vielä olisi vääntämistä. Tulkaa nyt joku vahva, voimakas, kiltti ihminen vääntämään ikkunamme kiinni.