tiistaina, marraskuuta 15, 2005

Pöpö

Olen syönyt runsaasti valkosipulia päivittäin, juonut vitamiinijuomaa ja maitoa, syönyt vihanneksia, ollut iloinen, mutta SILTI minuun iski jokin flunssapöpö. Eilen minua paleli, mutten ajatellut sen olevan mitään, sillä olisi ihmeellistä, jos täällä ei palelisi. Nenääkin niistin, mutta kroonista niistoa on ollut jo pitkän. Mutta nyt pakko on myöntää, että kipeä olen. Niskaa ja päätä kolottaa, silmät tuntuu painavilta ja nieleminen epämukavalta. Sairastan tänään, mutta vain tänään. Kyllähän mielellään voi vaikuttaa ja minä päätän olla huomenna voimakkaampi. Nyt olen heikko.

Harmittaa vähän, koska tänään olin suunnitellut istuvani Nukulla kotimaisessa katselmuksessa. Onneksi esittävät kyseisiä jutskuja vielä toistamiseen. Olen täällä ja syön porkkanaa, Kopsan porkkanaa, parasta porkkanaa. Olisi kiva katsella vaikka Eläimellistä menoa- animaatiota. Sisko on nauhoittanut niitä jonkin verran, mutta sisko on Roissa ja minä en. Tuo meidän "perinteinen" flunssapäivän videokaan ei kovin houkuttele. Se kertoo sellaisesta kyltymättömästä enkelistä....Sen katselemiseen tarvittaisiin myös joku toinen nuhanenu, ja toisaalta juonikin on vielä ihan hyvin muistissa, koska sitä tuossa kesällä taisimma kahtella.

Jokin kaunis, tunnistamaton olento oli jättänyt keittiön ruskealle pöydälle Tiimarin lehden:) Mietin, että milloin ja mistä?