torstaina, tammikuuta 26, 2006

Summa

Luennolla käytiin läpi mm. summa merkkiä ja selitettiin tällaisia: summa äks ii kun ii käy yhdestä ännään. Jeps. Neljän tunnin kuluttua olen kotona ja yritän sisäistää tänään läpikäytyjä asioita. Ulkona tipahtelee lumihiutaleita ja ilma on soppeli sauvailulle, koska kadut ovat pehemenneet, jolloin sauvan piikki tarttuu maahan paremmin. Taidan mennä skulen jälkeen.

Ihanaa, että huomenna alkaa viikonloppu!!!!Sipuliviikko huipentuu viikonloppuun( ei se kyllä ole kovin ollut mukana tällä viikolla), tosin en tiedä onko sillä oikiasti kovinkaan erityista sijaa lopulla. Ajattelin kyllä, että voisi leipasta jotain sipuliapiirakan tapaista taikka sipulirieskaa.Mulle vähän kerrottiin, että vohoveleita saattaisi saada huomenna, mutta saapi nähä. Ei se mitään, jos ei saa:)

Minä olen ylpeä itsestäni, että olen Sankkarissa. Eilen yöllä ajattelin tulevani kouluun vasta puoli yhdeltä, mutta nousin kuitenkin aamulla, vaikka lämpö houkuttelikin kovasti jäämään..

Haaveilen reissusta Puolaan. Sinne pääsisi helposti lautalla Tukholman läheltä, siis Gdanskiin, joten voisi vaikka piipahtaa Stocholmassakin. Ja jos yhdessä ystävien kanssa matkaisimme...se olisi ihanaa.Niin siis homman nimi on se, että ihana Cassi matkaapi muutamaksi kuukaudeksi Gdanskiin ja minun on mentävä, siis tahdon todella matkata sinne häntä tapaamaan. En uskalla vielä täysin heittäytyä luottamaan matkan toteutumiseen, koska se tuntuu kuitenkin niin hauraalta. Uskomatonta kuitenkin, että hän on kohta niin lähellä maatani, minua ja jos sinne pääsen....mmm KYLLÄ!!! Reissulle tekisi kovasti mieli. Lueskelin tuossa Luontolehteä ja se Saanakin on edelleen haluttuna matkakohteena..
Vapaaehtoista matkaseuraa?


2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

it is snowing in torrelavega!

11:54 ap.  
Blogger Keiju said...

jippaa!!

3:55 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home