tiistaina, helmikuuta 07, 2006

muru

Taasen vierailtiin ja haettiin kuvia minun koneelta. Minä tarjosin tattarisuklaakeksejä, jotka olin juuri ottanut uunista. Aika makoisia tuli. Suklaakeksit ovat aina hyviä! Minä sain puolestaan maistaa uutta hedelmäpurkkaa.Tänään on siis ollut leivontailta, joka on lämmittänyt keittiötämme siihen pisteeseen, että siellä tarkeni jopa yhdellä puuvillaisella paidalla. Uuni oli päällä muutaman tunnin, koska siellä valmistui taasen myös leipuskaa. Nyt sitä olisi tarjolla. Nyt katsotaan Tangoa. Olin ajatellut jotain muuta, mutta nyt mennään tangolla.

Ja nyt tuli kyllä paha mieli, ku pyydettiin mukaan Kaijoon enkä mennyt. Miten nopeesti ja joskus niin pienistäkin jutuista tuo mieliala muuttuupi. Ryönä. Tuntuu, että olen huono ystävä. Anteeksi. Suklaakeksit murtuu.

Surumieli ja tekee mieli heittää keksit jonnekin, mutta en heitä. Huomenna tarjoan niitä vaikka yövieraille.