maanantaina, maaliskuuta 27, 2006

Vkonloppu

Viime yönä ei oikein saanut nukutuksi, koska tekemättömät työt vaivasi hulluna. Olin hereillä vielä kolmen aikaan. Väsyttää ja ärsyttää. Tähän mennessä olen hakenut "jo" töitä. Jippaa. Paljon saanut aikaiseksi. Mietin josko hakisin eläintarhalle..
Yritin päästä yhden koulukurssini sivuille, mutta aika turhaan. Ei ne minulle auenneet, en kenties tiedä sitä oikeaa osoitetta. VOI RYÖNÄ!

Hyvistä asioista jos puhutaan , niin minulla oli kyllä tooosi kiva viikonloppu. Menin siis torstaina Kemiin. Perjantaina otin päivän alun rennosti lukemalla Suomen Kuvalehtiä valkeassa sohvassa, josta piti loppujen lopuksi nousta ja ajella rautatieasemalle. Ja joo, olihan siinä hommaa, että sain auton käyntiin. Aina Bökötti vaan hurahti ja sammui. Soittelin jo ettei minua tulla näkemään asemalla ja isukillekin ehdin soittaa ja kiukutella auton käynnistämisestä. Ihan oma vikanihan se oli, mutta jätän kertomatta mitä polkimia säädin:) Minä kun ajelen niin kovin harvoin, että tulee arkuus peliin.

Toistamiseenkin kävin asemalla. Illalla saapui toinen. Ajettiin Hepolandiaan, jossa tekemämme pizzat olivat melkein jo uunissa. Nautittiin niistä ja poristiin isukin kanssa. Olisi vaan lähtenyt meidän mukaan! Koodia ja Corneria oli ohjelmassa, mutta sitä ennen piti tietenkin käydä Tampiksessa! Toinen söi jäätelöä ja minä johdin meidät Kyllikinraitille. Ilat oli kyllä aika hulvaton ja tuli tehtyä ennen tekemättömiä asioita. Mukavia sellaisia tietenkin.
---------

Lauantina kutsui ulkomaat tai siis yksi sellainen eli tuo naapurimme Ruotisi. Alahaalla onkin pieniä vinkkejä siitä missä piipahdimma. Tämä oli meidän ensimmäinen road trippimme. Bökötti kulki mukavasti, ilman ongelmia ja Rainer lauloi komiasti! Näimme värikkäitä taloja, junia, linkkupysäkkejä, lihatiskin edessä kököttävän poron ja monta muuta kaunista ja ei niin kaunista asiaa. ..Ikea nousee kova tahtia ja näyttää se kyllä rumalta!

Kokonaisuudessaa niin mukavat päivät!! Olin iloinen, että Aarre saapui!