tiistaina, marraskuuta 01, 2005

laskee

Huh huh. Nyt sitten päätettiin testata, että voiko kaikki Isokoon koneet kasata olkkariin ja hyöriä netissä yhtäaikaa. Uskomatonta, että olen metrin päässä edellisestä tietokonepisteestä ja heti yhteys muuttui erinomaisesta heikoksi. Mutta kyllähän tämä silti toimiipi ja ikkunalaudalla on asentonikin ergonomisempi, vaikkei kyllä heti uskoisi. Näsinneulat alkaa kyllä pistelemään tassujani.
Aamun satuhetken ja kahvikupposen jälkeen minttuilin iloisin mielin Koolle. Lukasin Kalevan, joita oli taas tullut kaksi ja menin pikkaseksi aikaa makuulle. Minun pitäisi tehdä Hamppu tuote-esittely opelle huomiseksi, mutta huomasin ettei minun koneella olekkaan PowerPointia.Pläähätys. Eihän meidän tarvitse kuin vaihtaa paikkaa tuon oranssipaitaisen tytön kanssa, koska hänen koneellahan se on. TAI voisin ladata sen koneellenikin, mutta kun olen vielä pieni urpo ja joskus eksyn tänne tietokonemaailmaan.
Kello on puoli neljä ja aurinko laskee jo Heinäpään taakse. Ikkunalaudalla seisoo Pingviini-salmiakki purnukka ja ne oikein kutsuvat minua. En olekaan ennen maistanut, hmmm, ovat aika hyviä!

Päässä pyörii: pitäs, pitäs, pitäs...