sunnuntaina, maaliskuuta 19, 2006

Netti!!

Kolmen netittömän päivän jälkeen olen "huojentuneena" viettänyt miltei koko päiväni täällä. Noiden päivien aikana tajusin, että minä olen luonut itselleni riippuvaisuuden tätä maailmanlaajuista verkkoa kohtaan. Kuinka näin pääsi tapahtumaan... Olin oikiasti vähän levoton, koska olisi ollut paljon juttuja , joita netistä olisi tarvinnut tarkistaa. Siementilauksia ja maileja.. Ja tietty ihan muuten vaan kuupoilla täällä ja lukea mitä muut ovat hommanneet. Pääsääntöisesti olen nyt kyllä kuunnellut musiikkia(6h) ja tutustunut tuohon Last Fm:ään, joka toimii vihdoin ja kiitos kuuluu Aarteelle. Aarre laittoi sen minulle elilen valmihiksi, sillä itselläni se on jäänyt tekemättä. Muse soi loistavasti!

Mulla on ollut TOSI kiva viikonloppu. On saanut hymyillä paljon.Perjantaina ajelimma kuumalla autolla Raaheen, koska At The Endillä oli keikka, itseasiassa kaksi, ja minä halusin kuulla ja nähdä heidät. Oli hassuja juttuja ja hassuja ihmisiä. Tapasin taas uusia maan asukkeja ja sehän on vallan mukavaa! Eilen keittelin sitten pehmeää soppaa ja tekasin oikeita kirkkoveneitä. Soppaan tuli mm. kilo porkkanoita, kolme pottua, inkivääriä, valkosipulia, currya, minttua ja rakuunaa, jotka sitten hurrautettiin soseeksi.Sitä riitti kaikille! Pelattiin yksi kierros Kimbleä:)