tiistaina, joulukuuta 16, 2008

Hylly

Nyt on 28 osainen kirjahylly koottuna sohvani vastakkaiselle vaalealle seinustalle ja se onkin sitten eloni ensimmäinen "oikea" kirjahylly. Ennen olen liikkunut noilla varastohyllyillä, eikä niissä sinäänsä mitään vikaa toki ole, mutta ennen uutta, kirjani olivat suurissa pinoissa enkä koskaan tiennyt mikä kirja oli minkäkin takana. Tämä hylly nyt tuli vielä niin hyvänä tarjouksenakin, ettei siitä voinut kieltäytyä. Kotiinkuljetus 100 km päähän ja asennuskin paikanpäällä. Itse autoin jonkin verran, aika vähän, taisi mennä laulamiseksi ja tölläämiseksi minun auttamiset. Nyt sitten katselen noita neliöitä ja mietin mitä tyhjiin kohtiin laittaisin. Yksi kirja on hukassa, matkakirjani, minne se onkaan voinut kadota! Kirjahyllylähetyksen mukana sain vielä halauksia ja silityksiä, vitsi millainen palvelu! Eipä voinut olla A.kaan heräämättä siihen kirkumiseen ( onnen purkautumiseen) ja poraamiseen, siis oikeaan poraamiseen. Ei se silti tullut huoneestaan katsomaan mikä oli äänekkyyden syy. Nyt on kuulkaa sillä tavalla, että tämä tyttö on taas vaan onnellinen, tosin vieläkin hieman hämillään menneistä seikkailuistaan ja valloilla olevasta kylmäsavutofun mausta...Matkamuistot kantaa.

Eilen yöllä 00.30 oli tullut minun aika pestä hampaani. Siinä hetken peilistä itseäni tuijoteltuani otin terävät sakset ruskettuneeseen käteeni ja niksnaks oli etutukka taas tuttu ja turvallinen! Se oli pakko tehdä, nyt olen taas minä ja minun etutukkani, heh.

Huomena pikkujoulut, perjantaina Kemiin ja heti heti Koodiin, joojoo! Kyntteliköstä on palanut kaksi lamppua, on se silti nätti:)