torstaina, lokakuuta 16, 2008

Hei,

Kävin bingossa. Eipä tullu neljää kulmaa, ei yhtä vaakaa ( minä olin siellä, mutta en ollut kelvollinen palkinnon saamiseksi) eikä koko hoitoa. Gideon 4, Bertta 20, Iivari 57.....ja paljon kuva-arvoituksia sekä naurun helähdyksiä/ hörähdyksiä. Bingo-isännät olivat kyllä aika...miten sen nyt sanoisi..heidän lausumisensa oli aika samettisesti virittäytynyttä, ilmeisesti oluen voimalla.

P ja T nukkuvat vielä, minä keitin omatoimisesti liian laihat kahvit ja otin eniten omaa aamukahvimukiani muistuttavan motin käyttööni. Olen hieman huolissani, että osaan käyttää nämä viimeiset päivät ennen lomaa sillai hyvin. Sillä tavalla, että ne muistot kannattavat minut jouluun asti. Ai niin mutta saattaahan minulle tapahtua päivittäin uusia asioita rannallakin, jotka siirtävät minut aikaa ajattelematta päivästä toiseen. Ei mahda tullakovinkaan tylsä loma ei. Tekee mieli laulaa mukana musiikin, jota kuuntelen "salaa".

Lauantaita jo kovasti täällä odotan. Olen niin posittiivisesti yllättynyt, että meitä kokontuu 17 hengen porukka, paras porukka, yhteen vierittämään palloa kohti keiloja ja täyttämään äänillä Rooman kabinetin! Kaikki tuntuu kaikelta. Se on semmonen juttu, että täyskaatoa lähdetään hakemaan, muuhun ei tyydytä! Ihana kun minä kelpaan ja miksi en kelpaisi synttäritytöksi! Minähän olen syntynyt synttäritytöksi, hehhe. Harmi kun Koodista ei saa mun synttäridrinkkiä, sitä KB:ta ilotulitteella!