sunnuntaina, tammikuuta 29, 2006

Jumisa

Minä suunnittelen uutta sisustusta, joka saisi energiat virtaamaan. Entisten ihanien asukkien kamat alkavat olla kaikki ulkona pakastinta lukuunottamatta. Ne sitten oikiasti muuttivat pois.mmm. Onneksi kuitenkin hyvin lähelle. Ja onneksi uusi asukki on tosi kiva! Olen ollut todistamassa hänen hulvattomia keittiökommelluksia..

Tuosta römppähuoneesta voisi tulla se kauan haaveiltu coctailkammari taikka sitten ruokasali. Ihanaa että olimme samaa mieltä siitä, ettemme kaipaa sisustuksemme pääelementiksi tv:tä. Se saapi siis siirtyä. Elohuoneen voisi täyttää sohvilla, jolloin sohvistelua riittäisi vieläkin suuremmalle joukolle.

Mulla ei flunssa vielä hellitä. Se vetää niskat aika jumiin ja pään jomotukseen. Mulla on niin paljon kaikkee mitä tahon tehä sitten kun olen vapaa pöpöistä. Noh, enhän minä nyt niin kauan ole ollut sairaana, vaikka edellinen lause sai sen kyllä siltä kuulostamaan. Porkkanatilan tuotantolaskelmia pitäisi laskeskella. Eilen lueskelin vähän tilasto-oppia, mutta aika nopeesti minun silmät alkoivat lurppasta, laskin kirjan lattialle ja nukahdin. Heräsin yöllä muusikon soittoon.