torstaina, maaliskuuta 23, 2006

Onnela

Minäpä olin eilen koululla laskeskelemassa opintopisteitäni. Kauhistushan siitä tuli, mutta järkeilemällä se väheni. Ei muuta ku Kelalle soittelemaan ja lisää tukea anomaan:) Täytämmä ystävän kanssa lukujärjestyksiämme muun muassa luontoliikunnalla. Aika lepposaa varmaan ja siitä räpsähtää kuutisen pistettä rekisteriin. Autamma toisiamme, kiitos siitä.

Tyttöset soittelivat minulle sitten illan hämärtyessä ja pyysivät liittymään ilakoivaan seuraan, jonka päämääränä oli vierailu Onnelassa. Ensiksi minä hieman epäilin, koska minulla on hiukka epäilevä olo tuosta paikasta, mutta päätin lähteä. Onhan minun tiedettävä mistä puhun ja mille hieman naureskelen. Ja nyt tiedän. Ei minun tarvitse VIP-passia sinne hommata, eikä laukata sielä yhtenään, mutta olihan meillä tytön kanssa hassua, koska laitoimma jaloilla koriasti. Tansimme itsemme hurmoskeen. Hiki valui...Hyvässä seurassa iltani vietin ja oli ilo, että lähdin. Tanssiminen on niin hauskaa!

Suomi Pop-puolella kävimmä vain käntymässä, ei se ollut meille, ei todellakaan. Rokki nurkka oli lavastettu...tai sellainen tunne siitä tuli. Punaiset seinät ja kauniita kitaroita seinillä. Ja miksi se nurkka oli ainoa ilman tanssilattiaa?? Tai siis eihän SuomiPolillakaan ollut lattiaa, mutta pöytiä kylläkin...Noh,Tanssilattia häätyi löytää, joten majoittauduimme kasari-puolelle ja siitä se tanssiminen sitten lähti. Woppaa!
------

Aurinko on alkanu häikästä minun mutaatiosilmiäni ja se tarkoittaa, että kesä tekkee kuulkaa tuloaan ja kovaa. Ajatella, että kellotkin ovat hyvin pian taas kesäajassa. Mukavaa, koska sitten oman kammarini kellokin on taas oikessa ajassa. Se on jumahtanut kesäaikaan, mutta hyvin siihen on tottunut, vähentelee vaan aina tunnin. Se tulee jo aivan itsestään. Kesä on ollut minun mielessä aikasta paljon. Mitä tekis, missä olisi, kenen kanssa ja minkä värisessä hamosessa;) Festareille tekisi mieleni. Ja matkalle pohjoiseen, etelään ja itään.

Tänään matkustan Iskukin luokse. Äitiliini on Levillä hiihtelemässä ja se on harmi. Sisko tulee huomenna.Taidan lämmittä aamusaunan huomenna ja illalla mennä Koodiin.