lauantaina, huhtikuuta 22, 2006

Upea yö!

Hurmaavan asunnon makuhuoneen ikkuna on auki ja sisään leijailee kevään tuksuja. Onko märän maan ja nurmen tuoksu sitten mieluinen, riippuu tietty henkilöstä. Tänä aamuna tuo tuoksu miellyttää minua. Minulla jatkuu tämä 'mahtavaa'-teema, koska häätyy myös hehkuttaa sikeää yötäni. Olen aina ja aina täällä vierailessani nukkunut mahdottoman hyvin., eikä poikkeusta tullut nytkään. Nukahdin melko välittömästi ja nukuin, nukuin ja nukuin. Näin unia.Muualla en ole juurikaan kyennyt moiseen, siis uniin kyllä mutten näin syviin uniin. HL:n suuri, jalaton sänky on kerrassaan vaan uskomattoman mukava! Napapiirin vaikutustahan voi muutenkin olla ilmasa..Olisikohan joulupukin läsnäololla, jotain taianomaista vaikutusta uniini. Noh,kuitenkin tänä aamuna olen kiitollinen, että NUKUIN!

Nautin aamuista kahviani ja HL leikkelee sarjakuvia. Kamut on aika hassuja!

Äitimme kielsi meitä puhumasta vieraille henkilöille kadulla. Niin siis, jos änkiämme itsemme suljetuun puhelinkoppiin jonkun siellä jutellessa, niin siellä voipi sitten osallistua keskusteluun. Tai ihan vaikka kahvilassa, supermarketissa taikka kangaskaupassa...


3 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

our new CD "future Artists" is already ready!!!!

7:00 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

marraskuun 10. päivä vuonna 2005 tapasit mummon anttilassa. oon puhunu sen saman mummon kans ja se selitti mullekin vaikka miten kauan sen hampaista. itse asiassa se on käyny kertomassa siitä kaikille rotuaarin s-marketin kassahenkilöille :) tulipa vaan mieleen, että melkoinen mummo.

eksyin tänne tmun sivun kautta ja kävit mun kassalla tällä viikolla.

2:56 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

jeh, mummot on kivoja (tai ainakin suurin osa).

mietin siinä kassalla, että pitäisköhän mun sanoa sulle muutaki ku hei ja hinta ja ole hyvä ja hei, mutta en ollut varma, tiedätkö kuka olen. mutta seuraavalla kerralla sitten!

4:27 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home