keskiviikkona, syyskuuta 20, 2006

erilaisia

"Kaikki ihmiset ovat erilaisia. Ei ole kahta samanlaista eikä täysin samannäköistä ihmistä. Kahden ihmsen ääni ei koskaan kuulosta samalta, eikä kaksi ihmistä koskaan käyttäysy samalla täysin samalla tavalla.

Jokaisella on oma erityinen tehtävänsä maailmassa. Siihen voi sisältyä sukulaisten auttamista tai ystävien ohjaamista kosti itsensä kehittämistä. Jokainen päivä antaa tilaisuuden omien erityisten kykyjen käyttöön toisten hyväksi. Kykyjen valjastaminen hyödylliseen toimintaan tuo tyydytystä ja osoittaa, että jokainen ihminen on tärkeä läheisilleen, ympäristölleen ja koko maailmalle."

Miksi juuri minä olen tärkeä jollekin henkilölle, mihin minua tarvitaan? Tämä ei ole nyt mitään alemmuuden tunnetta vaan minä pohdin ihan positiivisesti, että mihin ihmiset oikeasti minua tarvitsevat tai luulevat tarvitsevansa. Mikä minä olen jollekin? Toista tarvitsee sen tähden , että rakastaa, ei rakasta sen tähden , että tarvitsee. Joku on joskus selventänyt minulle tuolla tavalla ja tottahan se on. Rakkaus on huonolla pohjalla jos rakastaa koska tarvitsee toista. Minusta tuo ainakin tuntuu aika oikealta ajatukselta.

Voisin tehdä aikani kuluksi listoja

Rakastan...kynttilöin valaistua, viihtyisää, puhdasta kotia
Vihaan...saamattomuuttani koulua kohtaan ja sekasotkua
Olen ihastunut...lakritsi teehen, muttiin ja syksyyn(taas)
Pelkään... joskus koulua
Osaan...leipoa hyvää leipää ja suolarinkuloita
En osaa...tehdä kärrynpyörää enkä napsuttaa sormiani
Paras keittiöväline on... sauvasekoitin
Kaunista on...ihmiset vasta heränneenä
Punastuin viimeksi...eilen kun huutelin tunnilla ilman viittaamista.
Asun...korkealla
Paheeni...liika siivousinto
Ensirakkauteni...hoitotädin poika, jonka kanssa oli tarkoitukseni avioitua
Paras ystäväni...raikas ilma, jolle voin tyhjentää ajatukseni. Ihmisetkin ovat.
Itkin viimeksi...torstaina pelosta
Nauroin viimeksi...äsken siskoni ostettua homejuustoa porkkanaleivoksille
Suutuin viimeksi...itselleni
Osaan kokata...hapankaalipiirakkaa, joka on aika tujua
Haluaisin tavata...ystäviä ympäri maailmaa
Olin itsestäni ylpeä, kun sanoin tunteeni vaikka pelkäsin menetystä ja kun astuin kajaakkiin:)


1 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Kihii..teit kyllä katoamistempun eilen..aika hyvä olet siinä :D mullaki vähän päätä meinannu pakottaa, mut eiköhän tämä tästä..sain siivoiltua ja nyt pitää leikkiä vähän noiden turbonakkien kans :) mukavaa leffailtamaa sinulle!

5:08 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home