torstaina, syyskuuta 14, 2006

laiska

Tänään olen puraissut huulesta jo kolme kertaa ja tietenkin samasta kohdasta. Vedet tulivat kivusta silmiini ja sama tapahtui muuten eilenkin ja toissapäivänä, itse asiassa jokaisena päivänä kuluneen viikon aikana. Kerran kun puraiset, niin siitä se kierre sitten lähtee.Nyt sitten pelkään pureskelua. Hankalaa minulle, koska ruokavalioni sisältää niin runsasti pureskeltavia vihanneksia.

Päiväni on ollut laiska, saamaton ja aamuni hieman epäystävällinen. kadun käytöstäni. Olisi ollut mahdollisuus nauttia yhteisestä aamusta ja minä vain kökköilin. Anteeksi. Puuro maistui lopulta.Viimeiset kaksi rokki-iltaa on aiheuttanut minulle hieman levon tarvetta. ja levon tarve vaikuttaa mielialaan. Olen minä kuitenkin iloinen.Olen yrittänyt kölliä tuossa vihreällä sohvalla, mutta taitaa uni tulla vasta oikeassa sängyssä. Rokki-illat ovat kyllä olleet hitsin mukavia. Eilen varsinkin. Ilta jatkui numerobaarissa pitkään, mutta paikkaa vaihdoimme vain kerran. Valopöydän edustalta nurkkapöytään. Mihinkäs sitä paikkaa vaihtamaan kun mukavaa seuraa on ympärillä ja kaikki on hyvin. Bändin ja yleisön välistä vuorovaikutusta oli kiva tutkailla ja verrata edelliseen keikkaan. Hyviä molemmat. Toinen kenties hieman varmempi. Mitä sitä virheistä kun fiilis on hyvä!

Viikonlopuksi on luvassa varsin mukavaa ulkoiluilmaa ja sehän minua ilostuttaa. Ajelemme minibussilla lapin ruskaa ihailemaan. Pieni hetki muualla tekee hyvää ja varsinkin kun kohteena on kaunis luonto. Tosin Levi on kyllä muuttunut vuosien saatossa aika cityksi. Olin ihan ymmällään viime kerralla. Hotelleja lisääntyy ja mökkejä valmistuu hurjaa vauhtia. Luonto väistyy, mutta pakkokos sitä siellä LeviKeskuksessa on olla, voihan sitä vain olla metsässä ja tunturin laella, kävellä Tuikkuun:)

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Kuinkas meni tyttösellä reissu? Pyörikö poit kauniisti tunturin yllä? :)

9:00 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

I wish I could understand your strange beautiful words, dearest :-)

I love your photos.

11:02 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home