keskiviikkona, kesäkuuta 21, 2006

Maailman...

"Olet maailman paras" . Minäkö olen...?

Kiitoksia noista sanoista hänelle, joka soittaa tällä hetkellä pikkuruinen sormi tuusana. Tai jos ei ihan tuusana niin ainakin aika kipeänä ja buranan voimalla. Minä olen kiitollinen monesta asiasta. Olen kokenut niin kovin, kovin paljon täällä ollessa. Olen saanut uusia, kauniita olentoja elooni. Olen opetellut elämään itsenäistä elämää. Olen kasvannut, olen muuttunut. Muutokset ovat mielestäni olleet pääasiassa hyviä. Miten minusta tulikin tällainen. Kuinka paljon muokkautumiseni olikin paikkaan sidottua. olisin muuttunut muuallakin, mutta miten..?

Aina ei tietystikkään ole ollut auringonkukkaista, mutta niinhän se menee. Olen valittanut meneillään olevista jaksoista, olen huokaillut, olen ahdistunut, olen piiloutunut ja tullut taas esiin. Olen ollut hyvin surullinen ja hakannut seinää.

Monelle ihmiselle olen paikkani esitellyt. Moni on yöpynyt hotellissamme. Olen tarjonnut vitamiinijuomaa ja ämpylää. Kahvia olen keitellyt muutaman vuoden:)

Kiitoksia näistä. Kiitos.