lauantaina, kesäkuuta 10, 2006

ulkona

Tuntuu etten pysy hollilla maailman menosta, koska netti on poissa toista viikkoa. Suuret maailman asiat päätyvät tajuntaan Kalevan kautta, mutta suuret ystävien asiat jäävät päätymättä.
----------------------------------------------------
Eilen oli mukava päivä. Töiden päätyttyä kotiuduin ja läksin miltei samalta seisomalta palstalle. Arvelin sen olevan yhtä kukkamerta, mutta eihän sielä ollut kuin muutama juolanen. no kenties hiukan enemmän, mutta rikattomalta se näytti, koska odotukset oli toiset. Palstalle päästyäni väsymykseni katosi ja jaksoin taas lapioida. Minun plastastani tulee todella hieno! Tuntui mahtavalta olla siellä taas. Tehdä ihan omaa juttuaan ja omaan tahtiin. Minun potageriin tulee pyöreitä, kaarevia, puikuloita ja puoliympyrän muotoisia vihanneskukkapenkkejä. Huomenna menen tekemään lisää penkkejä ja kylvän kasvini. Kurpitsat viettivät eilen ensimmäisen yön ulkona. En karaistanut heitä ennen sitä, joten toivottavasti ovat vielä hengissä.

Palstahiet saunottiin pois Alppilassa ja energialisäystä saatiin uunipadassa muhineista valkosipuleista ja tommaateista. Oli toooosi hyvvää! Minä puuhastelin omiani ja toinen omiaan. Mukava tunne oli sydämessä. On edelleen vaikka hieman oli paha mieli tuossa aamulla, koska toinen joutui yökävelylle.


Minulla olisi näiden kahden viikon aikana ollut niin paljon juttuja kirjoitettavana ja on harmittanut todella, etten ole päässyt niitä näpyttelemään. ja sama jatkuu, sillä nytkin olen lainakoneella ja poistun nyt.