tiistaina, heinäkuuta 11, 2006

Kotiin

Nukuin aika kehnosti. Ulkona tuuli kolkutti ovea ja sadekin tuntui vihvoman. Pyöriskelin ja hyöriskelin saamatta unta pidemmäksi kuin tunniksi. Onneksi nukuin toissa yönä aika valtavat unet, joten ei minua vielä väsytä, illalla kenties. Minusta on kivaa, että toinen tulee tänään takaisin kotiin. kotiin, hih.

Olen nyt ollut uudessa kodissa ihan yksin muutaman päivän. Eilen minulla oli valtavan yksinäinen olo. YKSINÄINEN. Se ei suinkaa johtunut siitä, että olin yksin, tai no pikkasen kuitenkinn, mutta tarkoitan taas tätä yksinolon ja yksinäisyden eroa. Minulla on harvoin yksinäinen olo, mutta eilen oli kyllä niiiiin paljon. Lisää pontta yksinäisyydelle antoi tieto siitä, että suurin osa kavereista on jossain reissussa pitämässä poppoolla hauskaa. Olisin lähtenyt Rovaniemelle , jos varoitusaika olisi ollut enemmän kuin 15 minuuttia!Ja minä kun olen tottunut siihenkin, että kohtaan keittiössä jonkun elävän olennon ja nyt ketään ei ole ollut kohdattavissa. Siellä minä sitten Linnansaressa istuskelin ja nyyhkytin. Onneksi S tuli illalla kyläilemään ja nauttimaan hetkisen teestä.

Kunhan suihkusta pääsen niin lähden taas eiliseen tapaan kävelemään Limingantulliin ja tällä kertaa tahdon onnistua pakastimen ostossa. Eilen kävelin sinne turhaan huomatakseni, ettei minulla ole rahaa. Tuli sitten tehtyä 8,5 kilometrin tallustelu. Saisinpa Mintun pian kuntoon! Otan työkalut mukaan ja yritän murtaa lukon. Jos en onnistu, pyydän apua.