keskiviikkona, heinäkuuta 12, 2006

Syksy

Hitsi kun olen vielä sen verran vanhanaikainen, etten oikein ymmrrä mitä kaikkea netistä voi mm.ostaa. Asiani koskee uutta kaappipakastintamme, jonka juuri tänään kävin ostamassa Mustasta Pörssistä(käveltyäni 10 km). Sain muka tehtyä hyvät kaupat eli eurolla halvemmalla sen minulle myivät kuin edellisessä kaupassa. Noh, päätiinpäs katsoa sen tietoja neitstä( Joo,fiksumpaa olisi tutustua tuotteeseen ennen ostoa) ja löysin heti ensimmäisestä linkistä tarjouksen, jolla olisin säästänyt yli 30 euroa! Taas opin kuulkaan jotain ja kun seuraavan kerran suunnittlen hankintoja, katson ensimmäiseksi netistä. Tämä olkoon siis opiksi myös teille muille, jotka ette vielä ole perillä virtuaalisuuden laajuudesta.

Pojat nauttivat viljaisesta ja musiikista. Minä lueskelen Kotiliesiä, jotta pysyn ajan hermoilla tärkeissä kotiaskareissa. Yritän pysyä vuoden 1966 hemoilla, sillä siltä vuodelta tuo läjä lehtiä on. Olen oppinut kuinka oivaa tarjottavaa Juusto on, koska se on sellaisenaan tarjottavaa! Myös Upo- pesukoneen hienoa kotimaista muotoilua kehutaan. Noh, onhan se...suorakulmio. Aikoinaan löysin noita vanhoja aarteita Isokoon roskiksesta ja olen lueskellut niitä aina silloin tällöin. Tänään aukaisin uuden kauniisti solmitun lehtipinon.

Ulkona on kummallisen synkkää. Ihan syksyistä.