keskiviikkona, lokakuuta 04, 2006

Peti

Tuo uusi sänky on mielettömän hyvä!!! En oikeasti muista milloin olisin nukkunut näin sikeästi (kop kop). Yhteisen elomme aikana olen joka ikinen kerta herännyt, jos toinen on kömpinyt petiin myöhemmin. Jouset aiheuttivat liikehdintää myös minulle ja sama herätys koitui kohtalokseni aamulla toisen noustua aikaisin töihin. Nyt on asiat toisin. Nukun niiiin sikeästi ja kuutena aamuna olen ollut niin ihmeissäni, etten ole huomannut toisen lähtevän. Eilen yölläkin taisin nukahtaa todella nopeasti ja sikeän uneen, koska jossain vaiheessa vain avasin silmäni ja toinen oli ihan siinä vierellä. Kuinka en ollut huomannut hänen saapumistaan. Tämä on niin uutta minulle, olen uneton Oulussa. Nyt tuntuu, että voisin nukkua ja nukkua:) Kerrankin nukkuminen tuntuu mukavalta vaikka levottomista jaloista en ole vielä päässyt, mutta annan aikaa. Ostakaa futoni , jos kaipaatta unta ja syvää sellaista!

Tänään on korvapuustipäivä. Ulkona on kosteaa, joten olisiko nyt viimein aika leipoa pullaa. Onhan se tuoksu huumaava eikä maussakaan ole mitään pahaa, heh.

Eilen oli pitkästä aikaa sellainen olo, että minä osaan jotakin, tai tiedän jostakin asiasta keskivertoa enemmän. Markkinoinnin tunnilla liikeideamme otettiin hyvin vastaan ja opettaja tykkäsi. Hän ei tiennyt aiheesta mitään, jos ei oteta huomioon huumeita ja köyttä, johon meidän yrityksemme ei panostaisi. Oli hyvä tunne saattaa tätä asiaa muiden tietoisuuteen, eikä heistä varmaan kukaan kuitenkaan "varasta" ideaa, koska ovat erilaisia:) Tästä olen kiinnostunut.

Sisko tulee huomenna ja se on ihanaa. Pala kotia saapuu Ouluun ja minäkin tahdon kyllä kotiin kyläilemään. Kemi vai Siikamarkkinat?