torstaina, marraskuuta 02, 2006

ostoksia

Se tuli kotiin eilen myöhään illalla. Se on minun tärkein. Aamulla ennen kahdeksaa avasin silmäni, mutten raskinut lähteä pois futonilta. tahdoin katsella, miettiä, tuoksutella ja vaan olla lähellä. LÄhdin puolen tunnin kuluttua.Nukkuvat ovat sitten ihania, kauniita. Kauniita varsinkin juuri heränneenä.

Olen lukenut puolet tenttialueesta ja puolet taas huomenna ja sitten kertausta, kertausta ja kertausta. Nelsjä kirjaa keskiviikoksi, huh. Lukujen, sisustuksen ja aamupalailun jälkeen läksimme kartsalle ja ostelimme paljon kaikkea. Emme kait kuitenkaan luisuneet markkinoinnnin ansoihin, vaikka minä sitä epäilinkin odotellessamme bussia jossain Kärkkäisen liepeillä. Tuosta kaupasta mukaan tarttui aarteen työvälineitä. Kannoimme yhdessä vatupasseja, sorkkarautaa, jotain sirkkeliä, työtossuja, jakoavaimen oloisia kaluja yms. Minun valitsema tuote oli maalarinteippi.

Keskustaan päästyämme saimme vielä minulle kaksi keikkalippua ja ruokaa kaikille. Otimme yhteyden oranssipipoiseen henkilöön, joka lähti kanssamme syömään juustoa. Oli siinä juuston seassa pikkaisen muutakin, mutta päällimmäiseksi mieleen jäi juusto. En tahdo sinne pian uudestaan. Ostimme myös punaisen pulkan Anttilasta, joka on eräänlainen kulkuväline talvikauden ajan. Sillä kuljettaa helposti pullot sun muut kierrätyskamat oikeille paikoille ja lisäksi sillä voi laskea mäkea ja olla toisen kuljetettavana! Oiva vehe siis.

Nyt on kiva. Eikä minusta tarvitse olla huolissaan:)