tiistaina, tammikuuta 23, 2007

tietoa

Kouluun lähtöä varten heräsin puoli seitsemältä. Väsyneenä kampesin pedistä suihkun kautta ruokapöydän ääreen kahvikupposen kera. Kalevassa ei ollut juuri mitään kiintoisaa lukemista, tai sitten en vain havainnut kaikkia otsikoita aamutilan tähden. Uudet jätemääräykset ilostuttivat. Pitkin harppauksin kävelin Makuunin pysäkille ja huomasin kuinka kauniita puut olivatkaan. Onneksi heräsin ja huomasin sen. Sankkarissa jatkoin harppauksin kohti a-salia huomatakseni, ettei meillä ollutkaan tuntia. Minä kun olen tämä ylivuotinen opiskelija, niin jään paitsi useista ilmoituksista ja nyt siis tästä. Äääh.

Menin J:n tunnille tekemään tiedonhakua, joka tuottikin ihmeen paljon päänvaivaa. Luulin tehtävää kohtuullisen helpoksi hyvien muistiinpanojeni tähden, mutta ei! J:kin tuli välillä ihmettelemän mitä ihmettä tein, enkä osannut itsekään vastata. Tietojenkäsittely ohjelma ei totellut pyyntöjäni eivätkä asiasanat antaneet päteviä hakutuloksia. Kolmen tunnin kulkuttua kasassa oli kuitenkin 33 sivua, jotka kokeeksi lähetin opettajalle tarkastusta varten ja....SE HYVÄKSYTTIIN EKA YRITYKSELLÄ! Tämä on parasta tässä päivässä, tähän mennessä. Jes! Tuosta tehtävästä oli totisesti hyötyä, koska nyt minulla on tiedossa hyvää lähdemateriaalia lopputyötä varten. Mieliala koheni kyllä heti kun tuossa lukasin ilmoituksen, joka oli sähköpostiin saapunut. Muuten minun mieleni on....hmm.. en oikein tiedä. Muutamat asiat vaivaavat mieltäni, enkä oikein tiedä mitä tekisin..

4 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

oot väittänyt että mua ei sun tykö sinne ouluun saa 100vuoteen,ajattelin todistaa väitteesi vääräksi.mulla alkaa loma31.1 ja kestää viikon...VARAUDU!-päipi

5:25 ip.  
Blogger Keiju said...

heh heh:) teretulemast vain, asutaankin silloin jo Tuirasa:)

9:10 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

olen siis minäkin tulosa.Roissa ensin 5.-6.2. ja sitten sinne päin!!!!!

10:07 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

just another feb 14th alone

5:30 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home