torstaina, toukokuuta 25, 2006

aamuaskareita

Mikähän tuossa 5.10 kellonajassa oikein on, koska olen herännyt siihen aikaan viikon jokaisena yönä ja niin tänäänkin, vaikkei edes tarvitse mennä töihin. Onneksi kuitenkin sain vielä unen ja nousin sitten puoli seitsemän aikaan. Kello on nyt puoli kymmenen ja olen saanut hurjana aikaan. Olen pessyt työvaatteet, siivonnut vaatekaapit ja valikoinut kierrätykseen menevät kasseihin. olen valkannut rikkinäiset sukat pois ja huomannut, että minähän tarvitsen uusia raitaisia sukkia! Askareeni ovat siis liittynyt siivoukseen ja rojujen valkkaukseen. Muut vielä nukkuvat. Ihana aamu pitkästä aikaa. Hei niin ja löysin kuin löysinkin kadoksissa olleet kengät!

Puutarhakaupat ovat auki ja jos sää sallii ja omat energiat, niin pyöräilen puutarhalle ja hankin joitain taimia, siemenpottuja ja porisutan kamelia. Amppelimansikkaa minulle eilen suositeltiin samoin kuin amppelitomaattia. Saisi sitten satoa palstan lisäksi myös suoraan parvekkeelta.