keskiviikkona, toukokuuta 24, 2006

multavaa

Tänään satoi PALJON ja multavana ulottui 15 senttimetriä hihansuuni sisälle. Se tuntui epämukavalta. Tuo multa, jossa päivän myörin on kompostimultaa ja tehty...noh...meidän jätöksistä ja puistokompostista , joka selittää erinäisten tavaroiden löytymisen maan seasta. Että sellaista. No Kuravaatteiden riisumiseen oli siis varattava paljon aikaa, koska ne oli yritettävä huuhtoa räystään alla mahdollisimman oranssiksi. Nyt minulla taitaa olla kuumetta, mutta silti tuntuu kivalta kun ajattelee , että on istuttanut kahden päivän aikana 500 koivua, 100 pilvikirsikkaa, 100 lehtikuusta ja kolme pihlajaa. Pala hyvää tälle pallolle.

Ääni pihisee ja inisee. Kyllä minua vähän harmittaa, koska olen kipiä ja väsynyt enkä voinut lähteä poikien matkaan maistamaan maitoa. Minun on nukuttava ja oltava perjntaina taas voimissain tuolla työmaalla. Minä en pidä minuutti-aikataulusta. En pidä kiirestä ja sitä, että tehdään töitä tuolla ahdistavalla aikataululla. Mutta ulkoilma on kuitenkin mukavaa. Olen yrittänyt selventää itselleni mieluisinta työpaikkaa...Viime kesän paikka oli kyllä aikasta mukava!

Asiasta ihan toiseen. Mulla tuntuu taas perhosia masussa kun mietin mietin lähitulevaa. Koivupöytää ja isoa sänkyä, jossa voipi lötkötellä x*2-asennossa suuntaan jos toiseen. Huippua ja hippusia. hihiui.

Tämän häätyy mennä lakanoihin. öitä.