lauantaina, kesäkuuta 24, 2006

itku

Nyt minua meinaa melkeinpä itkettää, koska en pääse sinne minne tahtoisin, tekemään hassuja juttuja sen ihmisen kanssa, jonka kanssa en ole nyt. Nyt olen yksin. On epäreilua olla nyt kipeänä. Paha mieli. EPÄREILUA! Tekee mieli kiukutella. Kuume nousee ja maatessa huimaa eikä ole voimia. Eilinen ei varmasti parantanut minua lainkaan, mutten varmasti kadu riekkumista! minulla oli oikein onnistunut juhannus aatto. Oikein mukava, hauska vaikka mauton olikin, siis siinä mielessä ,etten taudin tähden maista juuri mitään. Grilli oli kuumana ja ilmeisesti ne ruoat olivat ihan maukkaita.Eilen tutustuin enemmän uuteen ihmiseen ja se tuotti minulle iloa. Tutustumiset hoidettiin korkealla:) Juhannukseeni kuului myös pelailua; mini petanque oli kovassa käytössä ja maastot vaihtelivat vihreässä olohuoneessa. Kait meistä jokainen sai olla mestari, saihan? Voin siis vain ilolla muistella eilistä ja olla pedin oma tänään.

Mutta tahtoisin etsiä Aarteen!

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Moikkis!
Olipas aika hauskoja otoksia juhannuksena tullut kameraan :D Mites sulla? alkaako olotila muuten olemaan yhtään paranemaan päin? Olikos sulla meseä? Jos on niin lisääppä minut..Voisi noita kuvia lähetellä puolin ja toisin.

Luna-ah@hotmail.com

t. Ansku

8:08 ip.  
Blogger Keiju said...

Heipä hei!
Kyllä minullakin muutama hassu kuvatus oli kamerassa. lähetän ilman muuta sinulle kunhan saan ne koneelle:)

9:17 ip.  

Lähetä kommentti

<< Home