torstaina, maaliskuuta 29, 2007

kuvia

Tällä viikolla olen muutamana päivänä ajatellut hyvinkin paljon menneitä. Olen palannut takaisin hetkiin ja taphtumiin, jotka tapahtuivat vuosia sitten, mutta kuitenkin Ouluelossani. Olen miettynyt monia mukavia ihmisiä, jotka olen täällä tavannut, muistelut ja ihmetellyt mitä vaikutuksia heillä oli minuun ja elämääni. Olen jossitellut. Olen pohtinut, kuinka jonkun tutun kautta olen tutustunut uuten henkilöön ja uusiin ihmisiin. Katsellessani kuvia tunnen jotain sellaista, jota en ole aikoihin tuntenut, kaipuuta johonki menneeseen. En syvää kaipuuta, tai ei se ehkä ole edes kaipuuta, vaan jotain muuta. Onnellisena mietin kokemaani ja upeita sieluja. Kaivoin vanhoja kuvia antaakseni muutamia niistä K:lle, joka ei ole ollut yhtä innokas kameran kanssa. Kuvista huomaa kasvun ja kehityksen tai joskus sen laantumisen:)

Kylvin nopeasti itävää vihreyttä ikkunalle. Viikon päästä pöydällä vihertää ruoho ja krassi, jota leivän päälle leikkelen.